sobota, 22 lutego 2020

Moje życie ma taki sens, jak ja mu nadaje.

D.J moje zdjęcie.
Tekst jest z ksiązki Beaty Pawlikowskiej - Dziennik dobrych myśli

No własnie moje zycie ma taki sens, jaki ja mu nadaje. 
Moje decyzje tworzą moją rzeczywistość i moje życie. 
Zarówno te, które podejmuję i wcielam w zycie , jak i te których zaniechałam z różnych powodów. 
A ostatnio odnosze wrażenie ze wiele rzeczy zaniechałam, nawet swoje zdrowie i oodnosze wrazenie ze wszystko. I to ja jestem odpowiedzialna za poczucie jakie mam względem mojego życia i zdrowia. Jeśli czuje sie niezadowolona , niedowartościowana, nieszczęsliwa to do mnie tak naprawdę nalezy podjęcie tego działania które cos zmieni i naprawi, i co ja z tym zrobie? Szczerzee nie wiem co mam z tym wszystkim zrobic, jestem zwykłym człowiekiem i np teraz nie wiem co mam zrobic mam ogromny dylemat a przez to dużo lęku i strachu, ciagle sie cos boje, chciałaym kiedys byc odwazna i nie bac sie niczego i podjac jakas odpowiedzialną decyzje ktorej nie będe żałować. A teraz wiem ze kiedys ten lęk i strach mnie naprawdę zabije i zniszczy.
Tak bardzo bym chciała czuć radość i odpocząć i po prostu byc, i nie martwic sie o nic , byc takim wolnym człowiekiem. Chciałabym odnaleść w sobie odwagę, realizowac niespełnione marzenia i wiecej uśmiechac sie do swojego zycia jakie mam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz