wtorek, 25 lipca 2017

Kiedy tylko miłość może być jedynym wyjściem

SKONCENTRUJ SIĘ NA TYM, ABY UFAĆ, A STRACH BĘDZIE POWOLI USTEPOWAŁ.

Dziś rano wstałam i standardowo tragicznie siie czułam, ogolnie dopołudnie lezakowałam. B. załatwiał swoje rzeczy a ja siedziałam w domu i sie zastanawiałam kiedy w koncu pojedziemy odpoczac no i jutro jedziemy, jest juz god 20 40 a my nawet nie spakowani, nie jest posprzatane w domu i wogole. Ogolnie dzis miałam ciezki dzien.Ciesze sie ze jutro jedziemy, moze to nam i mi pomoze, odpoczac od tego mieszkania domu. bo ja juz w tym domu nie daje rady ciezko jest, dzis zrobiłam obiad, ale jak widze to jem bardzo mało, nie umiem inaczej, jest ciezko, ale na szczęście nie czuje sie tak tragicznie jak kiedys tylko najgorsze sa poranki i wieczory, ale jakos daje rade. Nie moge sie doczekac jutra i tym ze bede jechac pociagiem jutro pewnie bardzo sie rozpisze bede pisac chyba z godz czasu lub dłuzej nie wiem, a moze mało co napisze sama nic nie wiem, ale wiem ze nie  moge sie doczekac juz jutra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz