wtorek, 2 stycznia 2018

Miłość wzrasta poprzez miłość

Nie wiem czemu taki tytuł tego posta ale spodobał mi sie ten cytat własnie z okładki do ksiazki, i pierwsze co skonczyłam czytac ksiazke i od razu weszłam własnie na bloga.
Mam dosyc juz ciąży, jest on bardzo cięzki szczególnie od kilku tygodni, na szczescie nie mam porannych mdłosci troche mineło, az byłam zaskoczona jak dzisiaj zjadłam na śniadanie chleb z jajkami, a tak po za tym dzisiaj mineło nawet spokojnie.Oprócz tego ze znowu wydarłam sie na męża, ale nie daje sobie z nim rady, a ja juz nie mam sił, aby nawet funkcjonowac i żyć.Ostatnio no od nowego roku w koncu czytam ksiazke Pawlikowskieej "Życie jest wolnością" i juz nie moge sie doczekac jak sobie kupie nowa ksiazke Pawlikowskiej, to jest jakis mój cel, zbierac ksiazki tej autorki i czytac, pochłaniac ksiażki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz